سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از یکصد هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی دربند صحنه

امسال بیشترین آمار بازدید کنندگان نوروزی را به خود اختصاص داد.

نورالدین فرزادی پور فرماندار صحنه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:بیش از یکصد هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: نوروز امسال بیشترین بازدید‌ها از دربند، گوردخه ماد‌ها، کندوله و سایر روستا‌های تاریخی و مکان‌های مذهبی شهرستان بوده است.

فرزادی پور خاطر نشان کرد: اکثر این مسافران در مکان‌های مختلف از جمله هتل، مهمانسرا، اقامتگاه موقت، خانه مسافر، چادر مسافرتی و اقامتگاه‌های گردشگری اسکان یافتند.

فرماندار شهرستان صحنه دربند را یکی از جاذبه‌های گردشگری منحصر بفرد این شهرستان دانست که روزانه تعداد زیادی از مسافرین از آن بازدید می‌کنند.

فرزادی پورهمچنین از مسافرین نوروزی که استان کرمانشاه را برای سفر انتخاب می‌کنند خواست تا بازدید از روستای گردشگری کندوله را فراموش نکنند و افزود: بافت سنتی این روستا در کنار آب و هوای مطلوب و باغات زیبای این روستا دیدنی است.

فرماندار شهرستان صحنه بقعه‌ها، سراب‌ها، باغات و ... را از دیگر جاذبه‌های شهرستان صحنه دانست. 

روستای گردشگری کندوله با بافت سنتی خود هر ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر کشور است.

در روستای کندوله برای مسافران نوروزی امکانات اقامتی در نظر گرفته شده است بازدید از جاذبه‌های طبیعی غذا‌های سنتی و برگزاری برنامه‌های شاد و فرهنگی از دیگر برنامه‌های ج. این روستا برای مسافران نوروزی است.

 

انتهای پیام/پ

 

جاذبه گردشگری کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.