سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال مسافران نوروزی از سطح پارک ها در آبادان

شهردار آبادان گفت: با توجه به بروز گرد و خاک در آبادان کار انتقال مسافران نوروزی از سطح پارکها به محل کمپ ها انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حسین حمید پور شهردار آبادان گفت:از کمیته اسکان ستاد نوروزی شهرداری خواسته شده تا طبق پیش بینی هایی که از قبل انجام شد در جهت انتقال مسافران نوروزی که در چادرهای در سطح پارکها استقرار دارند، اقدامات لازم را به انجام برسانند.

وی افزود: نمایشگاه دائمی سازمان منطقه آزاد اروند واقع در فلکه فرودگاه نیز که از وسعت بیشتری برخوردار است به عنوان مکانی دیگر برای اسکان جمعیت بیشتری از مسافران اعلام شد.

شهردار آبادان همچنین با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران در فرمانداری آبادان و تاکید بر آماده باش کامل تمامی دستگاههای خدمات رسان در شهر گفت: بر این اساس در صورت بروز مشکلات احتمالی دستگاههای خدمات رسان به طور سریع وارد عمل می شوند.

حمید پور افزود: کار توزیع ماسک در میان مسافران و شهروندان به شهرداری، شبکه بهداشت و درمان،هلال احمر و آموزش و پرورش سپرده شد که این کار در خال انجام است.

به گفته وی، پیش بینی محل های مناسب از جمله حسینه ها و مساجد برای انتقال و استقرار مسافران نوروزی از سوی شهرداری و اداره اوقاف از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می رود که در حال انجام است.

 از صبح امروز پدیده گرد و خاک با منشاء خارجی (عراق) فضای شهرهای آبادان و خرمشهر را پوشاند به طوری که میزان گرد و خاک معلق در هوای این شهرها تا 20 برابر حد مجاز نیز بالغ شد.

انتهای پیام/د

انتقال مسافران نوروزی به کمپ ها

برچسب ها: نوروز ، آلودگی هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.