سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امواج بارشی آسمان کردستان را فرا گرفت

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان ازورود موج جدید بارشی به آسمان استان خبردادو گفت: فعالیت این موج بارشی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، چاره خواه رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: موجی جدید بارشی که از اواخر روز پنجشنبه (۹ فروردین) از نواحی غربی وارد آسمان استان شده با خود بارش رگبار باران و وزش باد به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه این امواج بارشی تا روز شنبه هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد٬ افزود: ورود این امواج بارشی در کردستان با وزش باد نسبتا' شدید همراه است و وزش باد تا اواخر امروز جمعه تداوم خواهد داشت.

چاره خواه بیان کرد: طبق گزارش ایستگاه هواشناسی میزان بارش هادر ۲۴ ساعت گذشته در سنندج با ۱/۰ میلیمتر ٬سقز ۱۴/٩ ٬بیجار ۰ ٬زرینه ۲/۶ ٬مریوان ۴۱/٩ ٬قروه ٣/٣ ٬بانه ۲۵/٨ ٬هزارکانیان ۷/٢ و کامیاران ۲/۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: موجی از گرد و خاک که در بیابان‌های مصر، شمال عراق و سوریه تشکیل شده دیروز وارد مناطق غرب کشور شده که این موج گرد و غبار تا پایان هفته جاری کردستان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و موجب ناسالم شدن کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

انتهای پیام/ م

هوای استان کردستان بارانی شد

برچسب ها: نوروز 97 ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.