سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امامزاده هاشم دماوند محیطی آرامش بخش برای مسافران نوروزی

آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) دماوند، امکاناتی مانند زائرسرا، اسکان موقت، پایگاه دائمی امداد پزشکی و نیروی انتظامی را داراست.

محمدرضا مشهدی عباسی مدیر آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) دماوند در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: از پایان بهمن ماه ۹۶ جلسات متعددی با حضور هیئت امنای امامزاده، فرماندار دماوند، امام جمعه، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند و سایر نهادهای خدماتی مانند نیروی انتظامی، نهادهای امدادی و غیره انجام شد تا بستر مناسب در استقبال از نوروز و سال جدید آماده شود.

وی در همین راستا افزود: با مشورت و همفکری و توصیه‌های لازم از سوی امام جمعه شهرستان دماوند، حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی و نکات حجت الاسلام و المسلمین اشرفی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه دماوند عملا کارها آغاز شد.

مدیر امامزاده هاشم(ع) دماوند با اشاره به طرح آرامش بهاری گفت: در زمان تحویل سال حضور جمع کثیری از مسافران نوروزی و زائران را در آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) شاهد بودیم که تا پایان سخنان مقام معظم رهبری در حرم و شبستان‌ها حضور داشتند و پس از آن مراسم تبریک و شادباش عید آغاز شد.

مشهدی عباسی با تاکید بر مراسم شب شهادت امام هادی(ع) خاطرنشان کرد: با حضور حجت الاسلام و المسلمین علاءالدینی، امام جمعه اسبق دماوند و گلپایگان مراسم شب شهادت برگزار شد و با قرائت دعای توسل و دعای تحویل سال به پیشواز سال جدید رفتیم.

وی تصریح کرد: در جوار آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) امکاناتی مانند زائرسرا، اسکان موقت، پایگاه دائمی امداد پزشکی، نیروی انتظامی و ... را داراست که موجب سهولت دسترسی به امکانات فوق شده و هم‌چنین ۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و بازارچه آسایش مسافران و زائران را در این نماکن مقدس دوچندان می‌کند.

مشهدی عباسی در پایان اذعان داشت: خیمه‌های معرفت امامزاده هر سال از سال قبل شلوغ‌تر شده و غرفه کودکان با اذحام جمعین بالایی همراه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.