تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) ،ایجاد فضای مفرح برای کودکان را یکی از اهداف طرح آرامش بهاری دانست.

شادی کودکان در طرح آرامش بهاری اولویت بیشتری داردبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، مدیر آستان امامزاده صالح (ع) تهران با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در این آستان مقدس اظهار داشت: این طرح یکی از برنامه های ارزشمند سازمان اوقاف و امور خیریه است که در بقاع متبرکه و امامزادگان با هدف بهره مندی زائران و مسافران نوروزی از فضای معنوی امامزادگان اجرا می شود.

وی ادامه داد: طرح نوروزی آرامش بهاری با تحویل سال رسما آغاز می شود که در این لحظه جمعیت بسیار باشکوهی در آستان مقدس این امامزاده حضور پیدا کردند و تا ۱۵ فروردین ماه نیز این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت .

گواهی با بیان اینکه خیمه های معرفت در این امامزاده در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری برپا شده است، تصریح کرد: در خیمه ها مشاوره های مختلف خانواده، تربیتی، ازدواج، پاسخگویی به سوالات شرعی و ... ارائه می شود.

مدیر آستان امامزاده صالح (ع) تهران با اشاره به اجرای برنامه های ویژه برای کودکان در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری، گفت: برای جذب کودکان به فضای امامزاده و معنویت ناشی از آن، برنامه های شاد و مفرحی را با حضور روحانی های آموزش دیده اجرایی می کنیم و استیج ویژه این نیز برای آنها برگزار می کنیم و هدایایی نیز اهدا می شود.

وی اضافه کرد: در ایام مناسبتی در طول تعطیلات نوروز مانند لیله الرغائب، میلاد حضرت علی(ع) و میلاد امام جواد(ع) برنامه های ویژه ای برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار