سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکنون ۱.۳ میلیون گردشگر نوروزی وارد دیلم شده‌اند

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به افزایش سفر‌های نوروزی به بندر دیلم گفت: بر اساس آمار‌های موجود تاکنون ۱.۳ میلیون گردشگر نوروزی وارد دیلم شده‌اند که ۱۷۰ هزار نفرشان اقامت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   محمد طاهری با بیان اینکه بندر دیلم دارای ظرفیت‌های مهم گردشگری است اظهار داشت: شهرستان دیلم با داشتن سواحل زیبا و مناظر طبیعی منحصر به‌فرد، زمینه جذب گردشگران به این شهرستان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین ورودی گردشگران به استان بوشهر از استان خوزستان به دیلم ثبت شده است تصریح کرد: جاده منتهی به دیلم از محور خوزستان در ۱۳ روز گذشته ۱۹۱.۵ هزار دستگاه خودرو عبور کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش یافته است.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به افزایش حضور گردشگران در این شهرستان خاطر نشان کرد: آمار ورودی مسافران به شهرستان دیلم یکمیلیون و ۳۴۲ نفر ثبت شده که ۱۷۰ هزار نفر آنان شب اقامت کرده‌اند.

طاهری با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های گردشگری و رفاه مسافران نوروزی گفت: کمپ‌های اقامتی در این شهرستان رفاه حال مسافران را فراهم کرده و این در حالی است که میهمان‌پذیرها، کلاس‌های درس و منازل اجاره‌ای در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

وی، از رضایت‌مندی گردشگران نوروزی در دیلم خبر داد و گفت: بر اساس نظر سنجی‌ها بیشتر گردشگران که در دیلم اقامت داشته‌اند از ارائه خدمات مورد نیاز ابراز رضایت داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری دیلم بیان کرد: با افزایش زیرساخت‌های رفاهیدر مناطق پرجمعیت حضور مسافران در شهر دیلم، میزان رضایتمندی میهمانان نوروزی از خدمات شهرداری افزایش یافته است.

طاهری افزود: تاکنون افزون بر ۲۱۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۴۲ باب حمام عمومی در بندر دیلم به مسافران ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ م

۱.۳ میلیون گردشگر نوروزی وارد دیلم شدند

برچسب ها: نوروز ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.