سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری آلمان و هلند در تقویت توان دفاع موشکی یکدیگر

آلمان و هلند در سال‌های پیش رو، در زمینه تقویت توان دفاع موشکی یکدیگر همکاری‌های عمیق‌تری خواهند داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک ژنرال آلمانی در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: آلمان و هلند احتمالاً در سال‌های پیش رو روابط دفاع موشکی خود را تقویت می‌کنند. این اقدام درست در زمانیکه تنش‌ها با روسیه در حال افزایش است، به تقویت نیروی دفاعی ناتو منجر می‌شود.

 چهارم آوریل  یگان دفاع هوایی کوتاه-برد آلمان رسماً تحت فرماندهی هلند درمی‌آید.

فرمانده یگان‌های زمینی نیروی هوایی آلمان در این باره گفت: این اقدام از اهمیت سیاسی برخوردار است و می‌تواند مسیر را برای توسعه مشترک سلاح‌های جدید و بهره برداری مشترک سامانه‌های دفاعی دور-برد مانند سامانه پاتریوت باز کند.

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان گفت: منزوی شدن آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، خطراتی که روسیه ایجاد کرده و بی ثباتی آفریقا و خاورمیانه نشان می‌دهد که آلمان و اروپا باید نقش فعال تری را در برقراری امنیت منطقه بازی کنند.

آلمان و هلند نیز مانند برخی دیگر از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا دیپلمات‌های روس را به دلیل مداخله احتمالی مسکو در حمله به «سرگئی اسکریپال» جاسوس دوجانبه روسی و دخترش در انگلیس، اخراج کردند.

گفتنی است، برخی از نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش‌های آلمان و هلند به یکدیگر پیوسته‌اند تا نمونه‌ای برای همکاری‌های امنیتی عمیق‌تر در اروپا باشند.

انتهای پیام/

همکاری دفاعی آلمان و هلند

برچسب ها: روسیه ، دونالد ترامپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.