سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتری: روی یک اشتباه مقابل ملوان شکست خوردیم/ از کرمانشاهی شکایت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: تیم ما تنها با یک اشتباه مقابل ملوان بندرانزلی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز پس از شکست تیمش مقابل ملوان بندرانزلی درباره شرایط مسابقه بیان کرد: می دانستیم در انزلی بازی خیلی سختی با ملوان داریم و ابتدا برای پیروزی گام به مسابقه گذاشتیم اما در ادامه به یک امتیاز هم قانع بودیم که متاسفانه شکست خوردیم و 3 امتیاز را از دست دادیم.

او افزود: بازی خیلی خوبی بود و 2 تیم روی زمین بازی می کردند اما تیم ما یک اشتباه کرد و روی آن گل را دریافت کردیم و شکست خوردیم. به مردم انزلی و تیم خوب ملوان تبریک می گویم که بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و پیروزی را کسب کردند.

کلانتری ادامه داد: تا دقیقه 25 ، ملوان موقعیت خطرناکی نداشت اما پس از گلزنی، تیم ما خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی هم داشت. همچنین برای رضا کرمانشاهی متاسفم که یک پنالتی صد در صد را برای تیم ما نگرفت. هرکسی این صحنه را می دید برای فجر اعلام پنالتی می کرد اما کرمانشاهی خیلی راحت گفت این صحنه را ندیدم و برای تیم ما پنالتی نگرفت.

سرمربی فجرسپاسی شیراز در خصوص داوری خاطرنشان کرد: متاسفانه کرمانشاهی پنالتی تیم ما را ندید اما صحنه های دیگری را دید که سبب شد تا بازی از جریان بیافتد و حق یک استان و یک سرباز که آمده برای فجر بازی کند را می خورند.

کلانتری در پایان گفت: به طور قطع از کرمانشاهی شکایت می کنیم و باید این بازی با نتیجه تساوی به پایان می رسید که این اتفاق رخ نداد و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم.

انتهای پیام/

اظهارات کلانتری درباره دیدار فجرسپاسی و ملوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.