سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان ۵۰ هزار نفر شب خواب در منازل استیجاری اصفهان

رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان گفت:از ۲۵ اسفندماه تاکنون به طور میانگین بین ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر شب خواب در منازل استیجاری اصفهان اسکان یافته اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون به طور میانگین بین ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر شب خواب در منازل استیجاری اصفهان اسکان یافته اند.

وی بیان داشت: شب هایی در نوروز امسال هم بود که تنها ۳۰ هزار نفر شب خواب داشتیم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک اصفهان با اشاره به اینکه میزان اسکان به 47 هزار نفر هم رسیده است، اعلام کرد: ما قیمت شناور را برای منازل استیجاری درنظر گرفتیم که براساس عرضه و تقاضا مشخص شده است اما برخی خانه ها تا شبی ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هم به اجاره رفتند.

وی با اظهار اینکه طرح منازل استیجاری برای اسکان مسافران نوروزی از سال ۸۳ در اصفهان شکل گرفته است و تاکنون مشکلی اخلاقی یا امنیتی نبوده زیرا منازل تحت نظر اصناف اصفهان به اجاره می رود، ادامه داد: تنها مواردی از گلایه ها را روی قیمت ها بین مستجر و مالک داشتیم.

جهانگیری با اظهار اینکه اصفهان تنها شهری است که بدنبال اسکان مسافران با دید همه جانبه و در نظر گرفتن همه موارد اخلاقی خوشبختانه این بستر را برای مسافران فراهم کرده است، اضافه کرد: قصد ورود به کار هتل داران و مهمانپذیران را نداریم و این اقدام از سوی مشاورین املاک تنها به خواسته استاندار و متولیان امر صورت گرفته است.

وی افزود: بین ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر ظرفیت خالی درمنازل استیجاری داشتیم که تاکنون به طور کامل ظرفیت آنها پر نشده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز 97 ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.