سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام 570 سورتی پرواز با 31 فروند بالگرد در زلزله کرمانشاه

معاون عملیات و آموزش قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت:در زلزله کرمانشاه 570 سورتی پرواز با 31 فروند بالگرد انجام شد.

سرهنگ حسینی معاون عملیات و آموزش قرارگاه منطقه غرب ارتش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛با اشاره به اینکه از همان دقایق اولیه به کلیه یگان‌های غرب اعلام آماده باش شد گفت: اولین گروه از سربازان ارتش در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در شهرستان سرپل ذهاب عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.
وی با اشاره به اینکه قرارگاه مهندسی نزاجا هم در منطقه سرپلذهاب تشکیل و نسبت به آوار برداری اقدام عملیاتی کرد افزود: در همان دقایق اولیه یکهزار و ۶۹۸ نفر از آسیب دیدگان از زیر آوار بیرون آورده شدند.
سرهنگ حسینی با اشاره به تدابیر انجام شده در راستای کمک رسانی در همان روز‌های اول زلزله افزود:در این مدت جلسات متعددی توسط نیروی زمینی ارتش و فرمانده قرارگاه منطقه غرب در راستای امداد رسانی تشکیل و روند و پیشرفت امداد رسانی به صورت میدانی انجام شد.
وی با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی ۵۲۰ ارتش در سرپل ذهاب گفت::در حادثه زلزله ۴ هزار و ۳۱۲ نفر از یگان‌های ارتش حضور داشتند.
وی همچنین به انجام ۵۷۰ سورتی پرواز با ۳۱ فروند بالگرد هم اشاره کرد و افزود: یکهزار و ۲۴۳ نفر مصدوم از سرپلذهاب به کرمانشاه منتقل شدند.

انتهای پیام/پ

کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.