سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرصه‌های ملی استان زنجان در ایام نوروز رصد می شوند

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان از آماده‌باش گشت‌های کشیک در مرکز استان زنجان به منظور مقابله با هر گونه تصرف و تخریب و آتش سوزی در اراضی ملی و طبیعی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای حفظو حراست از اراضی ملی و طبیعی در ایام نوروز گفت: 11 اکیپ نیروهای یگان حفاظت در سطح استان زنجان در نوروز امسال مشغول گشت‌زنی هستند و از بروز هر گونه تخلف شامل تخریب مراتع، شخم بی‌رویه و تصرف اراضی ملی حفاظت می‌کنند.
وی با عنوان به منظور مقابله با هر گونه تصرف و تخریب و آتش سوزی در اراضی ملی و طبیعی در ایام نوروز از 11 اکیپ، 8 اکیپ‌ خودرویی و موتوری در 8 شهرستان استان و 3 اکیپ در ستاد اداره کل منابع طبیعی مستقر می‌باشند،افزود: از  گردشگران و مسافران  درخواست می کنیم تا از کندن بوته‌ها، شکستن درختان و کندن نهال‌ها خودداری کرده و از ایجاد آتش در مراتع و کنار درختان بپرهیزند و در صورت افروختن آتش، هنگام ترک محل از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ضمن دعوت از تمامی مسافران نوروزی و شهروندان نسبت به حفظ محیط طبیعی تصریح کرد: قبل از حرکت و ورود به جنگل و مرتع تصمیم بگیرید که تفرجی بدون آسیب به طبیعت داشته باشید.

انتهای پیام/ن

 استقرار 11 اکیپ نیروهای یگان حفاظت در سطح استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.