سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام نوروز انجام شد؛

معرفی مراکز عرضه مواد غذایی متخلف به مراجع قضایی

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‎ای مرکز بهداشت همدان از معرفی 230 مرکز و اماکن عرضه مواد غذایی متخلف همدان به مراجع قضایی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نوروزی، رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‎ای مرکز بهداشت همدان با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در همدان، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح 16 هزار و 500 مورد از مراکز و اماکن بین راهی توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای همدان بازدید شده است.

وی با اشاره به 441 مورد بازرسی مشترک با سازمان‌های مربوطه، گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 230 مرکز و اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‎ای مرکز بهداشت همدان از 715 مورد صدور اخطار بحرانی و غیر بحرانی برای مراکز مختلف خبر داد و افزود: 88 مرکز متخلف تعطیل شده است.

وی با اشاره به 307 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی، خاطرنشان کرد: یک هزار و 900 مورد سنجش با تجهیزات پرتابل انجام شده است.

نوروزی با بیان اینکه 20 هزار کیلوگرم مواد خوراکی غیرقابل مصرف از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی جمع آوری و معدوم‌سازی شده است، افزود: 13 هزار و 400 مورد سنجش کلر باقیمانده آب بوده است.

وی با اشاره به214 مورد دریافت گزارش و شکایات مردمی و پاسخگویی از طریق سامانه 190 و تلفن استانی، گفت: یک‌هزار و 215 مورد بازرسی و کنترل از سامانه‌های آبرسانی مجتمع‌ها و شهرها ثبت شده است.

انتهای پیام/ د

متخلفان مواد غذایی در همدان به مراجع قضایی معرفی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.