سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارفاز ۲ بیمارستان عسلویه تصویب شد

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر روز گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شهرستان عسلویه اعتبار ساخت فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   سکینه الماسی گفت: با احداث فاز دوم بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه ظرفیت آن به ۶۴ تخت ارتقا می‌یابد.

وی بدون اشاره به میزان اعتبار اختصاصی به توسعه بیمارستان عسلویه اضافه کرد: اعتبار توسعه این بیمارستان برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این بیمارستان در دولت تدبیر و امید راه اندازی شد و از خواسته‌های اصلی مردم بویژه کارگران و افراد زیر پوشش تامین اجتماعی بود.

الماسی ادامه داد: هم اکنون این بیمارستان فاقد سی تی اسکن، ام آر آی است که با پیگیری زیاد سی تی اسکن آن تا ۲ ماه آینده راه اندازی خواهد شد و تجهیز این بیمارستان به دستگاه ام آر آی نیز مصوب شده است.

وی اظهارداشت: همچنین به دلیل اهمیت شهر نخل تقی در حوزه کار و صنعت، کارگزاری تامین اجتماعی شهر نخل تقی به شعبه ارتقا خواهد یافت.

سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر روز سه شنبه علی ربیعی وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر وی را همراهی کرد و در آیین‌های آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۹ مرکز درمانی تامین اجتماعی، مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری و مرکز تحقیقات و حفاظت ایمنی و بهداشت کار در استان بوشهر شرکت کرد.

انتهای پیام/م

تصویب اعتبارفاز2بیمارستان عسلویه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.