سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل خبرداد:

ارائه خدمت درمانی به بیش از ۴۹۰ نفر در زابل

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت: در ایام نوروز نیرو‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زابل به ۴۹۶ نفر خدمات ارائه کرده اند.

غلامعلی رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در طول ایام نوروز مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان به خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی پرداخته اند.

وی افزود: طبق آمار واصله از ابتدای نوروز تا پایان روز چهارم فروردین ماه ۴۹۶ ماموریت انجام شده که در این راستا ۹۶ ماموریت تصادفی و ۴۰۰ ماموریت نیز غیرتصادفی بوده است.

رفعت با بیان اینکه در مدت یادشده ۲۷۱ نفر درمان در محل و ۱۹۶ نفر اعزام به بیمارستان شده اند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی درمانی در ایام تعطیل، تعطیل نیست که این موضوع را پرسنل دانشگاه علوم پزشکی زابل به اثبات رسانده اند.

رئیس مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی زابل بیان کرد: متاسفانه در ایام نوروز میزان تصادفات جاده‌ای به شدت افزایش می‌یابد در حالی که افراد اگر با سرعت مطمئنه و رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی کنند به طور حتم از تعداد سوانح رانندگی به شدت کاسته می‌شود.

وی تاکید کرد: افراد در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند تا حوادث دلخراش رانندگی که به این دلیل رخ می‌دهد دیگر اتفاق نیفتد.

رفعت تاکید کرد: در سال‌های اخیر فرهنگ سازی‌های بسیاری در جهت گذران تعطیلات به صورت سالم و ایمن انجام شده، اما همچنان عده‌ای نسبت به هشدار‌ها بی توجه هستند و این ایام را برای خود وخانواده تلخ می‌کنند.

انتهای پیام/.ع

ارائه خدمات بهداشتی درمانی در ایام تعطیل، تعطیل نیست

برچسب ها: نوروز ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.