سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار کردستان بر خدمت رسانی شایسته به میهمانان فرهنگی

استاندار کردستان در بازدید از ستاد اسکان میهمانان فرهنگی شهرستان سنندج، بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به میهمانان فرهنگی در ایام نوروز تاکید کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، در ششمین روز از ایام نوروز، مرادنیا استاندار کردستان به همراه معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولین استانی از ستاد‌های اسکان میهمانان فرهنگی شهرستان سنندج در ایام نوروز بازدید کرد.
 
استاندار کردستان در این بازدید ضمن گفتگوی صمیمانه با میهمانان فرهنگی، بر اهمیت خدمت رسانی مطلوب و شایسته به میهمانان بویژه فرهنگیان تاکید کرد.
 
بهمن مراد نیا در ادامه از تلاش و زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر دست اندرکاران امر به خاطر تجهیز مراکز اسکان و پذیرش میهمانان فرهنگی در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.
 
رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این بازدید گزارشی از روند پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی ارائه کرد و با بیان اینکه پذیرش میهمانان به دو شکل رزرو اینترنتی و حضوری انجام می‌شود؛ گفت: ۲۰ درصد پذیرش میهمانان به صورت اینترنتی از ۴ لغایت ۲۴ اسفندماه ۹۶ و ۸۰ درصد باقیمانده نیز به صورت مراجعه حضوری میهمانان به مراکز پذیرش انجام می‌گیرد.
 
وی در پایان از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد‌های اسکان و پذیرش استان تقدیر و تشکر کرد.
 
شایان ذکر است استاندار کردستان علاوه بر بازدید از مراکز ستاد پذیرش آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج، از مدرسه شاهد هوشمند شهیده ژیلا مقبل که به عنوان مرکز اسکان میهمانان فرهنگی انتخاب شده بود؛ بازدید و از نزدیک با میهمانان فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.
انتهای پیام/م

بازدید استاندار کردستان از ستاد اسکان میهمانان فرهنگی شهرستان سنندج

برچسب ها: نوروز ، اقامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.