سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح عملکرد مرکز فوریت های پزشکی خوزستان در ایام نوروز

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان عملکرد این مرکز از 25 اسفند 96 تا 7 فروردین ماه سال جدید تشریح کرد.

رضا رفیعی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح عملکرد این مرکز با بیان اینکه ماموریت های نوروزی از 25 اسفندماه سال 96 آغاز شد اظهار کرد: از تاریخ مذکور تا 7 فروردین ماه سال 97 مجموعا 17 هزار و 893 ماموریت مربوط به تصادفات و دیگر حوادث توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و مراکز اورژانس فعال در سطح استان انجام شد.

وی در ادامه افزود: از این تعداد ماموریت، 6 هزار و 484 مورد توسط دانشگاه و 11 هزار و 409 مورد توسط مراکز فعال در استان خوزستان صورت گرفت.

رفیعی اذعان داشت: یک هزار و 626 ماموریت تصادفی توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و 2 هزار و 664 ماموریت نیز توسط اورژانس در سایر شهرستان ها انجام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان مجموع ماموریت های مربوط به دیگر حوادث را 12 هزار و 703 مورد عنوان و تصریح کرد: از این تعداد ماموریت، 4 هزار و 858 امدادرسانی توسط دانشگاه و 8 هزار و 745 مورد توسط مراکز اورژانس در دیگر شهرستان ها صورت گرفت.

وی اظهار داشت: 2 هزار و 782 مصدوم توسط نیروهای امدادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه و 4 هزار و 991 مصدوم به مراکز درمانی فعال در سطح استان اعزام شدند.

رضا رفیعی در پایان بیان کرد: 2 هزار و 103 ماموریت توسط نیروهای امدادی راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و 789 ماموریت نیز توسط ایستگاه سلامت دانشگاه انجام شد.

انتهای پیام/گ

انجام بیش از 17 هزار امدادرسانی توسط مرکز فوریت های پزشکی خوزستان

برچسب ها: نوروز ، امداد و نجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.