مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان ماموریت های انجام شده مراکز اورژانس 115 استان در 2 فروردین ماه سال 97 را تشریح کرد.

رضا رفیعی، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: در دومین روز از فروردین ماه سال 97 مجموعا 8 هزار و 491 ماموریت مربوط به تصادفات و حوادث دیگر توسط مراکز فوریت های پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز و مراکز استان انجام شد.

وی افزود: از تعداد ماموریت های انجام شده 2 هزار و 334 ماموریت مربوط به تصادفات بود که از تعداد مذکور 910 ماموریت توسط فوریت پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز و یکهزار و 424 ماموریت توسط مراکز در سطح استان صورت گرفت.

رفیعی در ادامه اذعان داشت: طی امروز نیز 6 هزار و یکصد و 57 ماموریت مربوط به حوادث دیگر صورت گرفت که 2 هزار و 393 ماموریت توسط مدیریت حوادث دانشگاه مذکور و 7 هزار و 764 در سطح استان انجام شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: یک هزار و 531 نفر به مراکز درمانی دانشگاه جندی شاپور اهواز و 2 هزار و 488 نفر به سایر مراکز درمانی در سطح استان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: همچنین یک هزار و 194 ماموریت توسط مراکز راهیان نور و 217 ماموریت توسط ایستگاه سلامت دانشگاه جندی شاپور اهواز انجام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار