سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شب ولادت امام جواد (ع) ؛

جشن بزرگ پدران و پسران رضوی در حرم امام رضا(ع) برگزار می شود

در شب ولادت امام جواد (ع) جشن بزرگ پدران و پسران رضوی در حرم مطهر رضوی خبر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه جشن بزرگ پدران و پسران رضوی همزمان با شب ولادت امام جواد (ع) در شامگاه سه‎شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‏شود.


حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با اشاره به اینکه این برنامه از میدان شهدا آغاز می‎شود، افزود: زائران و مجاوران عزیز هفتم فروردین ساعت ۱۹:۱۰ با گردهمایی در میدان شهدا با در دست داشتن شاخه گل به سمت حرم مطهر رضوی حرکت خواهند کرد و در طی مسیر برنامه مداحی و سرودخوانی تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: شرکت‎کنندگان در این برنامه فرهنگی ضمن تشرف به حرم مطهر ثامن الائمه (ع) توسط خادمان به صحن جامع رضوی هدایت خواهند شد تا در ویژه برنامه اصلی شرکت کنند.

 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضویگفت: حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی به عنوان سخنران و حاج احمد واعظی مداح این برنامه باشکوه در صحن جامع رضوی خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد حضرت جواد الائمه (ع) برنامه متنوعی از سوی این معاونت تدارک دیده شده که در شب و روز میلاد با حضور عموم زائران در رواق‎ها و اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می‎شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

جشن میلاد امام جواد (ع) در حرم مطهر رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.