سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار شوی تبلیغاتی نیکی هیلی از سوی عربستان

ائتلاف سعودی با نمایش بقایای متعلق به چند موشک، بار دیگر اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ائتلاف سعودی با نمایش بقایای متعلق به چند موشک، ایران را به قاچاق سلاح برای جنبش انصارالله یمن متهم کرد.

این ائتلاف در پی شلیک شب گذشته موشک‌های بالستیک یمن به عمق خاک عربستان این ادعا‌ها را مطرح کرده است.

سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی با نمایش قطعاتی از موشک‎های یمنی شلیک شده به عربستان سعودی مدعی شد که ائتلاف، اسنادی را در اختیار دارد که نشان می‌دهد موشک‌های شلیک شده ایرانی است و توسط ایران در اختیار انصارالله قرار گرفته است.

در همین حال وزارت امور خارجه آمریکا نیز در واکنش به حمله موشکی یکشنبه شب جنبش انصارالله یمن به چند شهر عربستان سعودی اعلام کرد از حق شرکای سعودی خود برای دفاع از مرزهایش حمایت می‌کنیم.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا که به امضای هدر نائورت سخنگوی این وزارتخانه منتشر شده، آمده است آمریکا حملات خطرناک یکشنبه شب یمنی‌ها به چند شهر در عربستان سعودی را به شدت محکوم می‌کند!

این بیانیه می‌افزاید ما از حق شرکای سعودی خود برای دفاع از مرز‌ها در مقابل این تهدیدات حمایت می‌کنیم و همچنان از همه طرف‌ها می‌خواهیم به مذاکرات سیاسی در راستای حرکت در مسیر پایان دادن به جنگ در یمن بازگردند.

انتهای پیام/

تکرار ادعاهای ضدایرانی ائتلاف سعودی در پی حمله نیروهای یمنی

 

برچسب ها: یمن ، عربستان ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
آمریکا هیچ کاری نمی تونه کنه
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
اگر ایران به یمن موشک و سلاح می داد تا حالا از ریاض چیزی باقی نمی ماند اینها همش کار خود مردم و متخصین یمنی است مگر یمن کشور عقب افتاده است که سلاح نداشته باشد بیچاره های بدبخت با این همه سلاح مدرن هنوز حریف یک کشور به اصطلاح فقیر از نظر شما ولی شجاع نشده اید
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا مرگ برآل سعود