سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمازی: کی روش دستور داد، حرف‌های من تکذیب شود/ شانس موفقیت ایران در جام جهانی زیاد است

سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال آمریکا گفت: چهار سال در کادرفنی کی روش کار کردم و می‌دانم او دستور داده حرف‌های اخیرم تکذیب شود.

امید نمازی سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال آمریکا در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تکذیب اظهاراتش مبنی بر اینکه دخالت‌های کارلوس کی روش سبب شده مسئولان فدراسیون فوتبال قید انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی امید را بزنند از سوی روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: منطقی است روابط عمومی فدراسیون منکر این موضوع شود چراکه مطمئنم کی روش دستور داده است اظهارات من تکذیب شود. فراموش نکنید من ۴ سال در کادرفنی کی روش کار کردم و به تمام اقدام هایش آگاهی دارم. به چشم خودم این مسائل را دیده ام. به هر حال طبیعی است که همه بخواهند اقدام‌های کی روش را پوشش دهند.

او ادامه داد: پیشنهاد جدی برای سرمربیگری من در تیم ملی مطرح نشد، اما با مرتضی محصص و فریدون معینی صحبت‌هایی انجام دادم و کمیته فنی فدراسیون فوتبال نظر مثبتی روی من داشت، اما پس از مطرح کردن این موضوع با کی روش، طبق دستور او این مسئله منتفی شد. اکنون هم دیگر نمی‌خواهم درباره این فرد ۲ رو صحبت کنم.

نمازی درمورد اینکه با توجه به انتقاد‌های مطرح شده اخیر علیه کارلوس کی روش، تمدید قرارداد با این مربی منطقی است یا خیر، گفت: افرادی که در فدراسیون فعالیت می‌کننند باید درباره تمدید قرارداد کی روش تصمیم بگیرند و من نظری ندارم. البته همیشه گفته ام کی روش از لحظ فنی مربی خوبی است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درمورد آینده این تیم در صورت تداوم سرمربیگری کی روش در آن اظهار داشت: تیم ملی ایران از بازیکنان با استعدادی برخوردار است و مطمئنم این تیم همچنان می‌تواند موفق باشد. بازیکنان تیم ملی کشورمان به کی روش علاقه ویژه‌ای دارند چراکه او همیشه بهترین‌ها را برای آن‌ها می‌خواهد.

او درمورد ابهام‌هایی که درباره ارتباط کارلوس کی روش با بامداد میرزایی و شرکت EVOL SPORT فرانسه مطرح شده است، بیان کرد: علاقه خاصی برای وارد شدن به این مسائل ندارم.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال آمریکا درمورد ارزیابی اش از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: بازی اول ایران با مراکش اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه اگر مقابل این تیم نتیجه بگیریم، می‌توانیم به کسب نتیجه برابر اسپانیا و پرتغال و در ادامه صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امیدوار بمانیم. در کل اعتقاد دارم شانس موفقیت تیم ما در جام جهانی روسیه زیاد است.

انتهای پیام/

اظهارات امید نمازی درباره کارلوس کی روش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.