سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانی در شهریور 96؛

آتش به جان مجتمع تجاری کوروش افتاد

در این بسته خبری به مهمترین اخبار آتش سوزی در شهریور ماه سال گذاشته اشاره می‌شود.

به گزارش حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مهمترین آتش سوزی‌ها شهریور ماه را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

حریق گسترده دو انبار کالا در جنوب تهران

در چهارم شهریور ماه حریق گسترده دو انبار کالا در جنوب تهران اتفاق افتاد عوامل آتش نشانی در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.
آتش نشانان پس از لکه گیری و تخلیه دود محل را ترک کرد. این حادثه خوشبختانه تلفات و مصدومی نداشته است، اما خسارات فراوانی داشته است.

حریق گسترده در انبار مواد پلاستیکی اطفا شد

در چهارم شهریور ماه آتش سوزی گسترده در انبار کالا واقع در صالح آباد غربی اتفاق افتاد که عوامل آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

این انبار در مجاورت منازل مسکونی قرار داشت و آتش در حال سرایت به آن‌ها بود که نیرو‌های آتش‌نشانی با آغاز عملیات مانع از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور شدند. حادثه خوشبختانه تلفات و مصدومی نداشته است

آتش به جان مجتمع تجاری کوروش افتاد


در بیست و هشتم شهریور حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری کوروش تهران واقع در بزرگراه شهید ستاری به سازمان آتش نشانی اعلام شد. که عوامل آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.
خوشبختانه حریق در مجتمع تجاری کوروش چندان گسترده نبود و با تلاش نیرو‌های آتش نشانی مهار شد. حادثه خوشبختانه تلفات و مصدومی نداشته است

آتش به جان ساختمان نیمه ساخت در شمال تهران افتاد

در سی و ام شهریور آتش سوزی ساختمان ۴ طبقه در حال ساخت در خیابان باهنر واقع در شمال تهران به آتش نشانی اعلام شد.. که عوامل آتش نشانی به محل حادثه رسیدند،
آتش در طبقه منفی ۲ ساختمان (محل دپوی مصالح و ضایعات) در حال شعله ور شدن بود و با تلاش نیرو‌های آتش نشانی مهار شد و در حال حاضر نیرو‌های آتش نشانی در حال لکه برداری محل حادثه هستند. حادثه خوشبختانه تلفات و مصدومی نداشته است.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار آتش نشانی در شهریور 96

برچسب ها: شهرداری ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.