در این بخش خبری می‌توانید مهمترین اخبار آتش سوزی‌ها را در پنجمین ماه سالی که گذشت را بخوانید.

مهمترین اخبار آتش نشانی در پنجمین ماه سال ۹۶به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بخش خبری مهمترین اخبار آتش سوزی در مرداد ماه سال ۹۶ را می‌خوانید.

حریق در نمایشگاه الکامپ مهار شد/ حادثه مصدوم نداشت

اولین روز مرداد ماه سال گذشته آتش سوزی نمایشگاه الکامپ به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها برای مهار آتش به صحنه حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان با مهار آتش از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری کردند و خوشبختانه حادثه مصدوم نداشت و خساراتی هم در پی نداشت.

آتش‌سوزی گسترده در بازار آهنگران

در دوم مرداد ماه سال گذشته آتش سوزی در بازار آهنگران، خیابان مسجد جامع به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها برای مهار آتش به صحنه حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و پس از ساعاتی با مهار آتش از گسترش آتش جلوگیری کردند و خوشبختانه حادثه تلفات و مصدومی نداشته است.

آتش سوزی ساختمان ۳۰ طبقه در خیابان دماوند

در هفتم مرداد ماه بود که یک مورد آتش سوزی ساختمان ۳۰ طبقه در حال ساخت واقع در خیابان دماوند به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها برای مهار آتش به صحنه حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و پس از ساعاتی با مهار آتش از گسترش آتش جلوگیری کردند و خوشبختانه حادثه تلفات و مصدومی نداشته است.

حریق در ساختمان وزارت نفت

در شانزدهم مرداد آتش سوزی در یکی از ساختمان‌های اداری وزارت نفت واقع در خیابان حافظ به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها برای مهار آتش به صحنه حادثه اعزام شدند.

به دلیل انباشته شدن غبار‌های ناشی از فعالیت سیستم اطفای حریق، کارکنان از این ساختمان خارج شده اند. آتش نشانان هم عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و پس از ساعاتی با مهار آتش از گسترش آتش جلوگیری کردند و خوشبختانه حادثه تلفات و مصدومی نداشته است.

آتش‌سوزی گسترده یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان ستارخان/ مصدومیت و سوختگی ۴ آتش نشان بر اثر تماس با موادشیمیایی

در بیست و نهم مرداد آتش سوزی در یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان ستارخان، سه راهی تهران ویلا به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیرو‌ها برای مهار آتش به صحنه حادثه اعزام شدند.. آتش نشانان هم عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و پس از ساعاتی با مهار آتش از گسترش آتش جلوگیری کردند البته ۴ نفر از آتش‌نشانان به علت تماس با مواد شیمیایی دچار سوختگی و مصدومیت شدند و برای درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

مهمترین حوادث آتش نشانی در مرداد 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار