سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد نوروزی در جاده‌های استان بوشهر ۱۰.۵ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تا پنجم فروردین ماه جاری میزان تردد در ۵۲ محور ارتباطی این استان ۱۰.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حمید رضا علم گفت : براساس آمارمرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر در ۱۰ روز گذشته چهار میلیون و ۳۷۲ هزار و ۳۲۱ تردد در جاده‌های مختلف این استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد در محور‌های ورودی استان بوشهر است بیان کرد: بیشترین تردد با ۳۲ درصد معادل ۱۴۱ هزار و ۲۱۹ تردد در این مدت از محور ورودی خوزستان به شهرستان دیلم این استان به ثبت رسیده است.

علم اضافه کرد: همچنین جاده فیروزآباد - جم با ۵۳ هزار و ۸۶۷ تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲.۶۵ درصد افزایش و به عنوان دومین محور پر تردد استان بوشهر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: محور کنارتخته - وحدتیه نیز با ۱۲۴ هزار و ۵۳ تردد معادل ۱۴.۳۱ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به عنوان سومین محور پرتردد استان معرفی شده است.

وی بیان کرد: محور بندو - اخند نیز با ۴۰ هزار و ۶۰ تردد معادل ۳.۰۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

علم یادآور شد: ۹۰ درصد راه‌های استان بوشهر به دوربین‌های هوشمند جاده‌ای برای کنترل و ثبت تخلف رانندگی و همه محور‌های استان نیز به دستگاه‌های تردد شمار مجهز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۱۶ ایستگاه ثابت، ۳۰ اکیپ سیار، ۳۲۰ نفر راهدار، ۲۶۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۵۰ سواری و ۷۰۰ مینی بوس در این استان در حال آماده باش هستند.

علم یادآور شد: مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر با تلفن گویای ۱۴۱، ۲۴ ساعته در خدمت کاربران جاده و مسافران است.

انتهای پیام/م

افزایش تردد نوروزی در جاده های استان بوشهر

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.