سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه بیش از ۶۵ هزار مسافر نوروزی به پایگاه‌های هلال‌احمر استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: ۶۵ هزار مسافر نوروزی تا روز پنجم فروردین‌ماه به پایگاه‌های هلال‌احمر این استان مراجعه کرده و از خدمات این پایگاه‌ها استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به ۲۲ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان یزد که در ورودی و خروجی شهرستان‌ها مستقر هستند و کار آن‌ها راهنمایی مسافران نوروزی است گفت:  تا روز پنجم فروردین‌ماه ۶۵ هزار مراجعه‌کننده به پایگاه‌ها مراجعه کردند و از خدمات راهنمایی مسافر، اندازه‌گیری قند خون و فشارخون، چادر خیمه‌های نماز و چادر دوستدار کودک استفاده کردند.

حرازی زاده افزود: طرح‌های نوروزی هلال‌احمر در سه قالب طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، امداد مسافرین نوروزی و حوزه داوطلبان انجام می‌شود.

وی  استقبال مسافرین از این پایگاه‌ها را نسبت به سال گذشته نسبتاً خوب توصیف کرد و اظهار داشت: در حوزه فعالیت امداد جاده‌ای تا شب پنجم فروردین ۹۷، هشت مورد بوده که نسبت به سال گذشته امداد جاده‌ای ۱۲ درصد کاهش داشته است.

حرازی زاده مراجعه به پایگاه‌های امدادی را ۱۵ مورد عنوان کرد و یادآور شد: این مراجعات نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به طرح فرشتگان رحمت در سطح استان یزد تصریح کرد: این طرح خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم و اهدای بسته‌های حمایتی را در نظر دارد و همچنین طرح نیابت که سرکشی به خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست را انجام می‌دهد.

وی در پایان سامانه ۱۱۲ را سامانه‌ای دانست که ۲۴ ساعته در خدمت مسافرین و پوشش دادن فعالیت امدادی در جاده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم مسافران سفری آرام و بدون خطر را داشته باشند و ضوابط قانونی جاده را رعایت کنند.

انتهای پیام/ ی

کاهش  ۱۰ درصدی  مراجعه مسافران نوروزی به پایگاه‌های امدادی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.