سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی؛

تسهیل دسترسی مسافران به حرم مطهر رضوی با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی

استاندار خراسان رضوی گفت:تاکید بر آن است که مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا آرامش و سلامت بیشتری داشته باشند و دسترسی به حرم مطهر رضوی برایشان تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) با اشاره به این که استفاده از از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌های بین شهری موجب ارقا ایمنی وآرامش سفر خواهد شد گفت:امسال ورود مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای کاهش داشته است و این امر مطلوب نیست، زیرا به آمار حمل و نقل با وسیله شخصی افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به این که برخی رانندگان مهارت کافی و لازم را ندارند افزود: تاکید بر آن است که مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا آرامش و سلامت بیشتری برای آن‌ها فراهم شود.

وی با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه پارکینگ خودرو در مشهد و مسیر‌های منتهی به حرم مطهررضوی وجود دارد، ادامه داد: پیش بینی‌های لازم برای حمل و نقل عمومی درون شهری انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که اواخر سال گذشته ۲۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان شهری پیوست گفت: برقراری اتصال خط یک و دو قطار شهری و بازگشایی خیابان دو سطحی آیت الله طبسی و همچنین امکانات اتوبوس‌های برقی برای حمل و نقل زائران از محل‌های پارکینگ به سمت حرم رضوی از اقدامات انجام شده در ایام نوروز است.

رشیدیان افزود: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوس‌های برون شهری سفر و باعث تسهیل دسترسی مسافران به حرم مطهر رضوی می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.ی

بازدید استاندار خراسان رضوی از پایانه مسافربری امام رضا(ع)

برچسب ها: نوروز ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.