سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در یک سال گذشته:

رسیدگی به بیش از ۱۰ هزار تخلف در تعزیرات حکومتی همدان

در یک سال گذشته  به ۱۰۳۷۰پرونده تخلف رسیدگی و بیش از۳۹۸میلیارد ریال جریمه اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در سال ۹۶ تعداد ۱۰۳۷۰فقره پرونده توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد که منجر به اعمال بیش از۳۹۸میلیارد ریال جریمه شده است.

وی افزود: از تعداد کل پرونده ها ۷۴۴۱فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات و تعداد ۱۳۴۴ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و تعداد ۱۵۸۵ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان  ادامه داد: از مجموع تمامی پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی ۹۹درصد تخلفات کالا و خدمات ، ۱۰۰ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارزو ۹۹درصد پرونده ها ی بهداشتی، دارو و درمان رسیدگی و مورد حکم قرار گرفته است.

وی میزان جریمه نقدی متخلفان را ۳۹۸ میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۳۶۸ هزارو ۸۳ ریال بیان کرد و افزود:اداره کل تعزیرات حکومتی استان شعار سال ۹۷(حمایت از کالای ایرانی) را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 حسن پور بیان کرد: تعزیرات حکومتی استان همدان ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز و به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی در جهت پیشگیری از تخلفات صنفی و بهداشتی و رسیدگی فوری به تخلفات احتمالی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/د.ا

رسیدگی به ۱۰۳۷۰فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.