سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه ویژه نیرو‌های انتظامی به موتورسواران متخلف در استان یزد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از برقراری گشت‌های موتوری و خورویی به صورت محسوس و نامحسوس در کل استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد به دنبال انعکاس خبر مزاحمت‌های ناشی از موتورسواران در بافت تاریخی در فضای مجازی، گفت: نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای گردشگران چهره خوبی برای شهری جهانی یزد ندارد لذا با افراد مزاحم به صورت جدی برخورد و به مراجع قانونی ارجاع داده می‌شوند.

محمدرضا مزیدی با بیان این که تمام نیرو‌های ستادی و اداری نیروی انتظامی استان در میدان عملیات انتظامی و اجتماعی حاضر و فعال هستند، از برقراری گشت‌های موتوری و خورویی به صورت محسوس و نامحسوس در کل استان برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر خبر داد.

وی افزود: البته توجه به بافت تاریخی و اماکن گردشگری به صورت ویژه‌تر در دستور کار نیرو‌های انتظامی و راهور است و رسیدگی به موضوع موتورسواران در اولویت کاری پلیس است.

این مسئول در رابطه با اهمیت توجه به رسیدگی به مزاحمت‌های موتورسواران، گفت: نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای گردشگران چهره خوبی برای شهری جهانی ندارد لذا با افراد مزاحم به صورت جدی برخورد و به مراجع قانونی ارجاع داده می‌شوند.

وی با اشاره به بحث فرهنگ سازی برای ایجاد امنیت، تاکید کرد: توجهات و آموزش‌های لازم از طریق فضای مجازی و واقعی مورد انعکاس داده شده و همراهی مردم، نیرو‌های انتظامی و راهور را می‌طلبد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: مردم می‌توانند موارد نارضایتی خود را از طریق تلفن ۱۹۷ مطرح کرده و انتقادات و پیشنهادات خود را از این طریق اطلاع رسانی کنند.

مزیدی در رابطه با فعالیت گشت فوق العاده نوروزی نیز خاطرنشان کرد: گشت‌های مضاعف تا آخر تعطیلات در تمام استان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، البته فعالیت سایر گشت‌های امنیتی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/‌ی

برخورد قانونی با موتورسواران متخلف در ایام نوروز دریزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.