لزوم آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی دانش آموزان در بافق

فرماندار بافق بر لزوم آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی دانش آموزان این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق درنشست  آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی بر لزوم آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی دانش آموزان این شهرستان تاکید کرد و گفت:ناوگان حمل و نقل عمومی بستر مناسبی برای فرهنگ سازی در بین دانش آموزان است.

 زاده رحمانی افزود:می توان با چاپ پوستر و شعار نویسی در سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به ویژه مباحث محیط زیستی را در بین قشر جوان و نوجوان را رواج داد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان در استقبال از ماه مهر و فراهم آوردن امکانات لازم در این زمینه، خواستار تعامل بین بخشی ادارات در تغییر و زیبا سازی فضای شهری شد.

در این نشست حاضران پیرامون مباحثی از جمله ساماندهی موتورسواران و تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی، خط کشی و رنگ آمیزی معابر، ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان و نظارت بر رانندگان این وسایل نقلیه، رفع عیوب و نقص های موجود در تابلو ها و علائم رانندگی در سطح شهر، اصلاح هندسی برخی از نقاط جاده بافق- یزد و بخشی دیگر از مسائل ترافیکی شهرستان تبادل نظر و مصوب شد تدابيری اتخاذ تا در ماه مهر همشهریان و بخصوص جمعيت ١٠ هزار نفری دانش آموزان با آسایش خاطر عبور و مرور نمایند.

  در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس شورای ترافیک بافق به منظور برنامه ریزی جهت ایجاد نظم در عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان و همچنین رفع نقاط حادثه خیز شهرستان  نشست  آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تشکیل شد.

انتهای پیام/ ی

آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی دانش آموزان بافقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار