سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی تعداد 1500 گردشگر از تمام تفرجگاه‌های شهرستان لنجان

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لنجان گفت:به‌صورت میانگین و به‌صورت روزانه تعداد 1500 گردشگر از تمام تفرجگاه‌های شهرستان بهره مند می‌شوند.

بهشاد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از تردد بیش از 560 هزار وسیله نقلیه از محورهای شهرستان لنجان خبر داد و اظهار کرد: در سال 97 با افزایش ورود گردشگران به مناطق تفریحی شهرستان لنجان مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه به‌صورت میانگین و به‌صورت روزانه تعداد 1500 گردشگر از تمام تفرجگاه‌های شهرستان بهره مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: منطقه گردشگری باغ بهادران، پل تاریخی کله در شهر باغشاد، برج کبوتر ریز و سایر بناهای تاریخی و دیدنی شهرستان لنجان میزبان گردشگران هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لنجان افزود: آمارها نشان می‌دهد که در شبانه‌روز بالغ‌بر دو هزار گردشگر در هتل‌ها و اماکن تفریحی و استراحتی شهرستان لنجان اقامت دارند.

وی با توجه به نگرانی برخی از افراد در خصوص تخریب بناهای تاریخی شهرستان لنجان در مواجه با تردد زیاد گردشگران متذکر شد: ماهیت بناهای تاریخی شهرستان لنجان به‌گونه‌ای نیست که با تردد زیاد آسیب ببینند و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

حسینی ضمن انتقاد از عملکرد برخی از مسؤولان شهرستان در خصوص معرفی محدود اماکن تاریخی و گردشگری در منطقه یادآور شد: انتظار حمایت بیشتری از نهادها و شهرداری‌ها داشتیم تا بتوانیم به کمک این عزیزان جاذبه‌های گردشگری منطقه را در قالب یک بروشور واحد به سمع و نظر گردشگران برسانیم.

 

انتهای پیام/م

 

اقامت روزانه دو هزار نفری گردشگران در لنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.