سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات امدادی نوروزی به ۱۵۰ هزار گردشگر حادثه دیده در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات امدادی به ۱۵۰ هزارگردشگر نوروزی حادثه دیده در استان خبرداد.

به گزارش با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز طرح امدادونجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵ اسفند پارسال تا روزچهارم فروردین ۹۷، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام ۲۰۱ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر نوروزی آسیب دیده ارائه کنند.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۴۹۴ نفر، انتقال ۹۵ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۳۵ نفر از جمله این خدمات بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: دراین عملیات‌ها ۹۷۶ نفر نجاتگر وامدادگر در قالب ۲۵۷ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۱۱۸ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

اکبری افزود: امسال جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی با ۵۴ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات به مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهد کردند تا شرایط مطلوبی را برای آرامش و سفر ایمن در استان فراهم کنند.

وی افزود: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر ۵۴ ثابت و سیار،۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تا کنون چهار هزارو ۳۸۵ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، دوهزار و ۷۷۰ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، سه هزارو ۸۷۴ نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و دوهزار و ۱۰۸ نیز در قالب خدمات گیرندگان طرح سحاب از خدمات هلال احمر استان برخوردار شدند.

اکبری افزود: سرنشینان بیش از ۳۷ هزار خودرو نیز با مراجعه به پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از خدمات موردنیاز برخوردارشدند.

وی گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال هزار نفر امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تا کنون بیش از ۱۲۶ هزار بسته اطلاع رسانی و آموزشی نیز در میان مسافران و گردشگران توزیع شد.

وی گفت:تاکنون ۸۷۶ نفرازجوانان آموزش دیده و عضو هلال احمر در این طرح مشارکت داشتند.

انتهای پیام /ر

نجات ۱۵۰هزارگردشگرحادثه دیده درمازندران

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.