پایگاه‌های امداد ونجات جاده‌ای کهرود، پلور، رینه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده‌ای در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه ۳۰ نفر از هلال احمر در محور هراز در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: ۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه ست هیدرولیک و ۱ دستگاه تویوتا کمک دار در محور هراز حاضر هستند

وی در خصوص اقدامات هلال احمر در دو روز اخیر گفت: از عصرشنبه عوامل هلال احمر آمل برای حدود ۵۰ خودرو که در برف گرفتار شده بودند زنجیرچرخ بستند و همچنین چهارخانوار نیز در پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر در پلور اسکان یافتند.

وی افزود: با کمک بخشداری لاریجان و اداره راهداری و حمل و نقل لاریجان بیش از ۲۰۰ خودرو که به علت بسته بودن جاده هراز توقف کرده بودند از این جاده تخلیه شدند.

نیکزاد گفت: عوامل جمعیت هلال احمردر همه حال در این محور حضور دارند و در چنین شرایط بحرانی تیم پشتیبانی از آمل به این محور ارسال می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر آمل گفت: پایگاه‌های امداد ونجات جاده‌ای کهرود، پلور، رینه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده‌ای در آماده باش کامل هستند.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد تردد در محور هراز را دارند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و لباس گرم به همراه داشته باشند.

نیکزاد افزود: در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر پتو و آب معدنی و مواد غذایی به اندازه کافی موجود است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: امیدواریم فردا شرایط آب و هوایی بهتر شود، اما در هر شرایطی هلال احمر آماده خدمت رسانی در محور هراز است.

انتهای پیام/ر

خدمت رسانی هلال احمر آمل به حادثه دیدگان جاده‌ای استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.