سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت نفر فوتی در حوزه استحفاظی استان یزد در ایام نوروز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎‎های پزشکی استان یزد گفت: درتعطیلات نورز امسال تاکنون هفت نفر در حوزه استحفاظی درون‌شهری و برون‌شهری استان یزد هفت نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎‎های پزشکی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ بابیان اینکه در نوروز امسال هفت نفر در حوزه استحفاظی درون‌شهری و برون‌شهری استان یزد کشته‌شده‌اند گفت: از رانندگان خواهشمندیم که چند روز تعطیلات قوانین مقررت رانندگی را رعایت کنند چراکه عامل انسانی بیشترین عامل بروز تصادف است لذا از رانندگان انتظار می‌رود که سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

احمد دهقان افزود: از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تاکنون هزار و ۶۰۰ مأموریت ازسوی اورژانس ۱۱۵ در استان یزد انجام‌شده که ۶۰۰ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون تمامی پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان یزد از آمادگی کامل برای امدادرسانی برخوردار هستند چنانچه طی این مدت نزدیک هزار و ۶۰۰ مأموریت از سوی اورژانس ۱۱۵ در استان یزد انجام‌شده است.

دهقان اضافه کرد: همچنین شماره تلفن ۳۷۲۴۱۳۳۳ هم آماده پاسخگویی به شهروندان و خدمات رسانی است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎‎های پزشکی استان تا امروزپنجم فرودین   ۶۰۰  نفر در حوزه استحفاظی درون‌شهری و برون‌شهری استان یزد مجروح و مصدوم شدند.

وی افزود: از مجموع کل مأموریت‌ها ۵۰۰ حوادث ترافیکی درون‌شهری و برون‌شهری در استان یزد صورت گرفته و به بیمارستان‌ها منتقل‌شده‌اند چنانچه حوادث ترافیکی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

دهقان با اشاره به افزایش چهار پایگاه  اورژانس در سال جدید افزود: از مجموع ۵۳ پایگاه اورژانس در استان، ۳۲ پایگاه جاده ای، ۲۱ پایگاه شهری با بهره مندی از ۸۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد در آماده باش کامل بسر می‌برند.

انتهای پیام/ی

افزایش حوادث ترافیکی در سال جاری دراستان یزد

برچسب ها: امدادونجات ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.