سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان مخروبه پاتوق یک موادفروش مالخر

فردی که با پاتوق کردن یک ساختمان مخروبه قدیمی اقدام به مالخری و فروش انواع مواد مخدر می کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی اسدی، رئیس کلانتری 114 از شکایت شهروندان ساکن محدوده خاوران، در خصوص فعالیت یک خرده فروش مواد مخدر در خرابه ای در این محله خبر داد و گفت: تیمی از ماموران این کلانتری وارد عمل شده و به بررسی موضوع پرداختند.

اسدی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که فردی به نام "س" که یک خانه مجردی در این محدوده دارد، با پاتوق کردن یک ساختمان مخروبه قدیمی، اقدام به مالخری و فروش انواع مواد مخدر می کند که این امر به نارضایتی شهروندان ختم شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد و بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری 114  تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش که همان خانه مجردی بود، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از 100 گرم انواع مواد مخدر و تعدادی اموال مسروقه خودرو و منزل کشف شد.

اسدی در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به جرم خود و تکمیل پرونده به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری موادفروش غیاثی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.