سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش جودوکار مشهدی در مسابقات بین المللی جودو آلمان

رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی گفت: در مسابقات بین المللی جودو آلمان که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد جودوکار نوجوان مشهدی توانست مدال برنز رقابت‌های بین المللی آلمان را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین محمودی رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۳ نماینده از خراسان رضوی به همراه تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان کشور در این رقابتها حضور دارند، گفت : محمد مهدی راستگر نوجوان ارزنده سنگین وزن استان در روز نخست این مسابقات توانست مدال برنز وزن +۹۰ کیلوگرم را برای کشورمان به ارمغان بیاورد .


وی افزود: راستگر در جدول ۱۴ نفره این وزن ابتدا جودوکار کشور بلژیک را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی رسید و با قبول شکست برابر حریف روس به جدول شانس مجدد راه یافت، سپس با ضربه فنی جودوکار آلمانی صاحب گردن آویز برنز شد.

محمودی در ادامه گفت : علی قلی پور و علی پرهیزگار دیگر نمایندگان استان هستند که تیم ملی جوانان کشور را در اوزان منهای ۶۰ و ۱۰۰ کیلوگرم همراهی می‌کنند و صبح فردا یکشنبه 5  فروردین ماه بر روی تاتامی برمن آلمان می‌روند.

گفتنی است، بیش از ۹۰۰ جودوکار نوجوان و جوان از ۲۲ کشور، در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام// م. ا
 
 


در روز نخست رقابت‌های بین المللی آلمان؛ جودوکار مشهدی به مدال برنز مسابقات برمن دست یافت

برچسب ها: جودو ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.