سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان قطعات داخلی خودرو در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری باند سارقان حرفه ای محتویات و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ  قدرت حیدری زاد  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو ، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه روزی و استفاده از توان اطلاعاتی منابع خبری، باند سارق حرفه ای محتویات و قطعات داخلی خودرو را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: پلیس با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه باند سارقان حرفه ای را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی داد و از آن طریق نیز روانه زندان شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات، تعداد ۳ سارق حرفه ای که بصورت باندی عمل می کردند دستگیر که یک باند سارق محتویات داخل خودرو منهدم و تعداد ۲۸ فقره سرقت  ابزار داخل خودرو از آنان کشف شد.

سرهنگ حیدری زاد در پایان از اعتماد مردم به پلیس تشکر کرد و گفت: به منظور پیشگیری از سرقت به همه شهروندان توصیه می کنم خودروهای خود را بخصوص در شب هنگام حتی المقدور به داخل پارکینگ دلالت داده و از تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان و پدال و نصب سیستم های هشدار دهنده و دزدگیر استفاده کرده در ضمن از پارک کردن خودروی خود در محل های پرت و خلوت و کم نور خودداری کنند.

 

انتهای پیام/ع

باند سارقان قطعات داخلی خودرو در ایلام دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.