سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنایی:داور یک خطای پنالتی صددرصد را به سود ایران نگرفت/ شجاعی باید اخراج می شد

کارشناس داوری گفت: داور بازی ایرن و تونس یک خطای پنالتی صددرصد را به سود تیم ملی فوتبال کشورمان نگرفت.

محمد فنایی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره داوری بازی  تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تونس اظهار کرد: بازی تیم ملی ایران برابر تونس دوستانه بود و از نظر فیفا این بازی ها باید داورانش از کشور های دیگر انتخاب شوند و معتقدم که قوانین داوری در این بازی رعایت نشد و جای داوران ما در این گونه بازی ها خالی است. 
فنایی افزود: من از هر زاویه ای نگاه کردم بازیکن تیم حریف  خطایی بر روی  پای بازیکن ما  انجام داد و  داور یک خطای صددر صد  پنالتی را نگرفت که به ضرر ما تمام شد.  همچنین خطاهایی وجود داشت که داور نتوانست تشخیص دهد و در بازی دیشب شجاعی باید از زمین اخراج می شد چون از پشت روی پای بازیکن تونس خطا کرد اما داور این صحنه را ندید.

او بیان کرد: در بازی های دوستانه سلامتی بازیکنان بسیار اهمیت دارد و باید آنها را در یک جلسه توجیه کنند تا خشونت کمتری در بازی رخ دهد چرا که سلامت بازیکنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

فنایی تصریح کرد: در بازی دیشب نزدیک بود اتفاق های بدی برای بازیکنان رخ بدهد. بیرانوند و شجاعی فوتبال خشن و تلافی گرایانه را ارائه کردند. 

کارشناس داوری عنوان کرد: با رندگی تاثیر زیادی روی بازی  تیم ملی کشورمان گذاشت.در مجموع بازی دیشب از لحاظ پاسکاری و  جاگیری  خوب نبود. مهم ترین بحث ما این است که کی روش نیاز به کارشناس داوری مثل فغانی دارد که با بچه ها صحبت کند تا مشکلات و درگیری های بی مورد در زمین بازی رخ ندهد. 


انتهای پیام/

اظهارات فنایی درباره داوری ایران و تونس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۳:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۷
ما ایرانیها خیلی خیلی جالب هستیم و هیچ وقت نمی خواهیم قبول کنیم ما هم اشتباه کردیم خلاصه که اگر گل بزنیم میگوییم کاملا درست و سالم بود و شانسی نبود ولی وای به روزی که گل بخوریم یا شانسی بوده یا داور به نفع گرفته یا زمین چمن خراب بوده و یا آب و هوا خراب بوده و خلاصه تا توجیح بشه که ما اصلا مشکلی نداشتیم و ما بهترین هستیم و ایراد جای دیگری است
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
عجب