سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان

اتوبوس های گردشگری در راه اماکن تاریخی همدان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه هشت دستگاه اتوبوس VIP و جدید برای مسافران نوروزی اختصاص داده شده گفت: این اتوبوس ها در ایام نوروز در اختیار مسافران است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن محمدی مشاور شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این باره اظهار کرد: هشت دستگاه اتوبوس VIP و جدید برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده تا اماکن تاریخی و گردشگری همدان بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی معرفی شود.
وی اظهار کرد: برگزاری تورهای نوروز 97 به منظور ارتقای روحیه سرور و نشاط عمومی، تاکید بر تقویت هویت اسلامی ایرانی و ترویج فرهنگ را به عنوان اهداف اصلی برگزاری این تورها می باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ادامه داد: اتوبوس‌های گردشگری شهرداری همدان در ساعت‌های 9:30 تا 12 ظهر و 15 تا 17:30 عصر در محل یادمان عین القضات همدانی برای سوار کردن مسافران حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه مسافران نوروزی برای استفاده از خدمات اتوبوس گردشگری می‌توانند در ستاد اجرایی خدمات سفر همدان ثبت نام کنند، عنوان کرد: مسیر اتوبوس گردشگری از میدان باباطاهر، آرامگاه بوعلی، گنبد علویان و تپه هگمتانه عبور می‌کند.

مشاور شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه این اقدام در راستای معرفی بهتر آثار تاریخی و گردشگری همدان بوده است، عنوان کرد: همدان دارای آثار تاریخی بسیاری است که شهرداری همدان تلاش دارد معرفی بهتری از این آثار به مردم و مسافران داشته باشد.
انتهای پیام/ص.ف

اختصاص 8 دستگاه اتوبوس vip به مسافران نوروزی
   

برچسب ها: نوروز 97 ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.