مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز در جام نوروزی روستای ملوسان شهرستان نهاوند شرکت می کند.

شرکت کاپیتان تیم تراکتورسازی در جام نوروزی روستای ملوسانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ کریم حمیدوند فرماندار نهاوند اظهار داشت: روستای ملوسان  شهرستان نهاوند با طبیعت زیبا و سراب های پر آبش به همراه منطقه شکار ممنوع یکی از چند جاذبه گردشگری برای مسافران نوروزی است.

وی گفت: مهدی کیانی کاپیتان  تیم تراکتورسازی تبریز که اصالتا اهل روستای ملوسان  نهاوند است برای شرکت در جام فوتبال نوروزی و جشن نوروزگان به دیار خودش سفر کرد.

حمید وند گفت: در ۶فروردین ماه امسال جشن نوروزگان در این روستای زیبا برگزار می شود و جوانان فوتبالیست این روستا و روستاهای اطراف در کنار این جشن اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال جام نوروزی می کنند.

حمیدوند افزود: مهدی کیانی کاپیتان با اخلاق تیم تراکتورسازی تبریز که اصالتا اهل روستای ملوسان  می باشد برای تشویق جوانان به ورزش و گرم کردن تنور مسابقات در کنار برگزار کنندگان این جام نوروزی است به طوری که درآمده و هموار کردن زمین فوتبال به اهالی روستا کمک کرد.

وی گفت:‍ مهدی کیانی فوتبالیست خوب نهاوندی هروقت فرصتی پیش می آید با همسر و فرزندانش به دیدار خانواده و پدر و مادرش در روستاهای زیبای ملوسان می آید.

فرماندار نهاوند اظهار داشت:اهالی روستای ملوسان  هر ساله روز عید در مرکز روستا جمع و عید را به بزرگان و اهالی روستا تبریک و شاد باش می گویند و برای داشتن سالی پر برکت و شاد برای هم آرزوی خیر می کنند.

وی افزود: سراب ملوسان در ۱۷ کیلومتری شمال شهرستان نهاوند ونزدیک روستای ملوسان  واقع شده است.

وی بیان کرد: منطقه ملوسان دارای چشمه های جوشان میباشد، که از دل کوه بیرون آمده و آب مورد نیاز کشاورزان را فراهم میسازد همچنین غارهای دوقلوی و دشت پهناور آن که به کوههای سراب ختم می شود از جاذبه های طبیعی و بکر منطقه به شمار می آید.

حمیدوند افزود: البته ازلاله های واژگون نباید گذشت چراکه در اوایل اردیبهشت چهره ی بسیار زیبایی به کوه می بخشند. زمینهای اطراف این سراب، سرسبز و خرم و بیشتر روستاهای اطراف آن کوهستانی است و به همین علت از قدیم، بهترین منطقه پرورش بز کوهی و انواع شکارهای مختلف بوده است.

انتهای پیام/س

کاپیتان تیم تراکتور سازی تبریز در جام نوروزی روستای ملوسان شرکت می کند

برچسب ها: فوتبال ، جام نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار