سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرساخت‌های گردشگری ساحلی دیر توسعه یابد

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ساحل بندر دیر با حمایت مسئولان و ترغیب بخش خصوصی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی روز جمعه در حاشیه بازدید از ساحل بندر دیر افزود: وجود ساحل زیبا و بکر در کنار دریا با مردمی مهربان و مهمان نواز از ظرفیت بالای این شهرستان به شمار می‌آید.

وی اضافه کرد: مشاهده سواحل ماسه‌ای بدون سنگ در کنار دریا جذابیت خاصی به این منطقه داده که می‌تواند با ارتقا زیرساخت‌های لازم بندری و ساحل زمینه جذب گردشگران بیشتری را فراهم کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداری این بندر در حد توان و اعتباری که داشته در ساحل کار‌های خوبی برای مردم بویژه گردشگران و مسافران نوروزی انجام داده است.

وی بیان کرد:بزرگترین دهکده گردشگری ساحلی در جنوب کشور مطرح است که این دهکده زیبا از سواحل کنگان شروع و در سواحل شهر دیر به پایان می‌رسد و شهردار بندر دیر می‌تواند با ارائه برنامه‌های گردشگری خود در این طرح بزرگ ساحلی نقش موثری برای توسعه شهر ایفا کند.

شهردار بندر دیر گفت: طرح ساماندهی و پاکسازی ساحل این بندر با اجرای سنگ فرش، نصب صندلی و آلاچیق در پارک و کنار ساحل انجام شد.

علی ابراهیمی افزود: برای ساماندهی اسکله تفریحی، تجهیز پارک ساحلی و وسایل بازی، ایجاد پارک محله ای، آسفالت کوچه‌ها و اجرای طرح کمربندی ساحلی فاز ۳ به میدان فانوس به تامین اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/م

توسعه زیرساخت های گردشگری در ساحل بندر دیر 

برچسب ها: نوروز ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
این دریای کنگان است