سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از جشن بهارانه در خرمشهر

شهردار خرمشهر گفت:جشن بهارانه خرمشهر با استقبال روبه رو شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛داود دارابی شهردار خرمشهر با اشاره به آغاز ویژه برنامه جشن بهارانه در خرمشهر گفت: این جشن با استقبال پرشور مهمانان نوروزی و مردم خرمشهر روبه رو شده است.

وی با بیان اینکه این جشن از دوم تا 11 فروردین، در حال برگزاری است افزود: جشن بزرگ بهارانه هر شب در فضای سبز جنب پل شهید جهان آرا، با اجرای برنامه های متنوع توسط هنرمندان ملی و بومی در خرمشهر اجرا می شود.

شهردار خرمشهر جشن عیدانه از سوم تا 11فروردین در پارک حجاب خرمشهر را از دیگر برنامه های این شهرداری عنوان کرد و گفت: این برنامه ساعت 21 هر شب با اجرای برنامه های متنوع و شاد همچون موسیقی، نمایش تئاتر خیابانی ، ویژه برنامه کودکان ، پخش سریال پایتخت برگزار می شود.

دارابی  افزود: به منظور زیباسازی منظر شهری، بیش از 30 اِلمان نوری با طرح های متفاوت در نقاط مختلف سطح شهر با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی نصب شد.

وی گفت: به مناسبت نوروز 97 سه سفره ی هفت سین در سه نقطه بلوار شهید مطهری، میدان ساعت و میدان مقاومت خرمشهر چیده شده است.

شهردار خرمشهر  آماده سازی استراحتگاه نوروزی شهرداری خرمشهر با ظرفیت 100 خانوار با کلیه امکانات خدماتی رفاهی رایگان نظیر چادر ، حمام ، سرویس بهداشتی را از دیگر اقدامات شهرداری خرمشهر عنوان کرد.

وی درباره ساماندهی اسکله های قایقرانی در خرمشهر درطول مسیر رودخانه کارون افزود: به منظور حفظ امنیت گردشگران آبی در رودخانه کارون لنج داران و قایق داران ملزم شدند جلیقه نجات در اختیار مسافران نوروزی قرار داده و کلیه موارد ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام /د

برگزاری جشن بهارانه

برچسب ها: نوروز ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.