سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صابری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

فوت ۲۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی در استان کرمان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمان گفت: متاسفانه از بیست و هفتم اسفند سال ۹۶، تاکنون ۲۰ نفر از هموطنان در اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

حسین صابری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس گزارش اولیه که از تاریخ بیست و هفتم اسفندماه 96 لغایت 7 صبح سوم فروردین ماه 97 جمع‌آوری شده است، متاسفانه  20 نفر از هموطنان در اثر تصادفات ناشی از حوادث رانندگی و 29 نفر دیگر به دلیل مسائل غیر تصادفی فوت کرده‌اند.

مراجعه بیش از ۷۰۰ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی استان کرمان

وی ادامه داد: در همین مدت تعداد 336 نفر به دلیل حوادث ترافیکی و تصادفات به بیمارستان‌ اعزام شده‌اند و 717 نفر هم بر اثر مسائل غیر سوانح ترافیکی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

صابری عنوان کرد: از تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه 96 تا صبح امروز عوامل اورژانس 150 هموطن را در محل تصادف و همچنین 613 نفر را در محل‌های غیر سوانح ترافیکی درمان کرده‌اند و در این مدت تعداد 753 نفر از هموطنان به کمپ‌های سلامت نوروزی مراجعه کرده‌اند.

مراجعه بیش از 37 هزار نفر به اورژانس بیمارستانی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمان تاکید کرد: تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستانی تا صبح امروز 37 هزار و 328 نفر است که از این تعداد 31 هزار و 334 نفر به صورت سرپایی درمان و 2 هزار و 95 نفر به بخش‌های مربوطه منتقل شده‌اند.

وی یادآور شد: تا 7 صبح امروز سوم فروردین ماه 97 تعداد 4 هزار و 502 مورد بازدید بهداشتی در سطح استان انجام شده است که طی آن 3هزار و 241 کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری و 28 مرکز متخلف تعطیل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.