سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی ؛

راهبرد‌های اساسی آستان قدس رضوی حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی است

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت:آستان قدس رضوی تمام تلاش خود را در عرصه حمایت از تولید داخلی و بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مهر درخشان ۴، با اشاره به اهمیت توجه به مسائل اقتصادی و ضرورت اشتغال‌زایی، افزود: آستان قدس رضوی با اینکه دارای مأموریت ذاتی و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اشتغال نیست، اما فرصت‌های شغلی بسیاری را در طی دو سال گذشته ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه مهر درخشان که برای چهارمین بار در جوار حرم مطهر رضوی اتفاق افتاد به معنای تکرار، تثبیت و به نمایش گذاشتن تولیدات خرد و خانگی و به لحاظ قیمتی ظاهرا کم ارزش نیست؛ بلکه به معنای توجه و اعتماد به توانمندی‌های مردم این مرز و بوم است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: ما با افتتاح این نمایشگاه می‌خواهیم به محضر مقام معظم رهبری اعلام کنیم که ما سرباز شما هستیم و تمام تلاش خود را در عرصه حمایت از تولید داخلی و بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال به کار خواهیم گرفت.

خاکسار با اشاره به این فراز از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «در کشور مسائل مختلفی داریم، ولی امروز مهمترین مسئله اقتصاد و معیشت مردم است»؛ گفت: در همین راستا آستان قدس رضوی یکی از اقدامات اصلی خود را حمایت از تولید داخلی و مشاغل خرد قرار داده است.

وی افزود: طی دو سال اخیر همکاری، همدلی و هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط مثل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران و به کارگیری ظرفیت شبکه خادمیاران آستان قدس رضوی توانسته شغل‌های زیادی را در سطح کشور ایجاد کند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت : آستان قدس رضوی در طی دو سال اخیر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی و در راستای عملیاتی کردن این دستورات اقدامات گسترده‌ای را در راستای اشتغال‌زایی و توانمندسازی محرومان انجام داده است.

وی برگزاری نمایشگاه مهر درخشان ۴ را نشان دهنده توجه عمیق آستان قدس رضوی به موضوع خدمت و کار آفرینی و اشتغال‌زایی به ویژه برای اقشار محروم دانست.

معاون امداد و مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به نقش مشاغل خرد و مشاغل خانگی در اقتصاد کشور، گفت: این مشاغل امروز حتی در کشور‌های پیشرفته دنیا هم جایگاه برجسته‌ای دارد و در کشور ما نیز می‌تواند منشاء برکات فراوانی در حوزه اقتصاد و اشتغال باشد.

انتهای پیام//ا.س
 

گشایش  نمایشگاه مهر درخشان ۴ در حرم مطهر رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.