سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور ؛

نگاه شهرداری‌ها به آثار و ابنیه تاریخی تغییر کرده است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت:خوشبختانه نگاه شهرداری‌ها به آثار و ابنیه تاریخی تغییر کرده است و اکنون شهرداری‌ها بیشتر از ما دغدغه حفظ این آثار را دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی اصغر مونسان دیروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بازپیرایی ٦ هکتار از پیش‌خوان آرامگاه فردوسی  از نگاه فرهنگی استاندار، شهردار و همچنین شورای شهر مشهد در توجه به توس تشکر  کرد و افزود: برای این که دغدغه شهردار مشهد در زمینه توجه بیشتر سازمان میراث فرهنگی به منطقه تاریخی توس رفع شود اعلام می‌کنم نگاه ما به این موضوع تغییر کرده و به دنبال این هستیم مشارکت همه دستگاه‌ها را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی اماکن تاریخی و آثار فرهنگی و هویت ملی کشورمان تت‌ها اعتبارات میراث فرهنگی برای حفظ و ساماندهی آن‌ها کفایت نمی‌کند و سایر دستگاه‌ها نیز در این مسیر باید ما را یاری کنند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: خوشبختانه نگاه شهرداری‌ها به آثار و ابنیه تاریخی تغییر کرده است و اکنون شهرداری‌ها بیشتر از ما دغدغه حفظ این آثار را دارند.

مونسیان افزود: نگاه ما همراهی و همکاری کامل با مدیریت شهری است و از شهردار و شورای شهر می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به آثار تاریخی وهویت ملی داشته باشند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

انعقاد تفاهم‌نامه بازپیرایی ٦ هکتار از پیش‌خوان آرامگاه فردوسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.