سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید وزارت امور خارجه فرانسه بر لزوم حفظ توافق هسته‌ای

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در عین تاکید بر لزوم حفظ برجام مدعی شد پاریس مسئولیت‌ها و تعهدات ایران در زمینه موشک‌های بالستیک و نقش این کشور در خاورمیانه را نادیده نمی‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه فرانسه، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره موضع پاریس در قبال توافق هسته‌ای ایران، بر لزوم حفظ آن تاکید کرد.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه گفت: «حفظ توافق هسته‌ای ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما در این زمینه با شرکای اروپایی خود کار می‌کنیم و امیدواریم در این راستا آمریکا نیز نسبت به اجرای این توافق پایبند بوده و بار دیگر آن را تایید نماید.»

وی افزود: «فرانسه به نوبه خود به اجرای کامل این توافق نامه متعهد است و در این خصوص ایران نیز به محترم شمردن تمامی تعهداتش ادامه خواهد داد. همانگونه که ژان ایو لودریان در حاشیه شورای امور خارجه نوزدهم مارس تاکید کرد، فرانسه کاملا مصمم است به نحوی عمل نماید که توافق وین حفظ شود و لازم است در این خصوص با قدرت عمل نماییم.»

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه افزود: «با این وجود مسئولیت‌ها و تعهدات ایران در زمینه گسترش و تکثیر موشک‌های بالستیک و نقش این کشور در منطقه خاورمیانه را نباید نادیده گرفت.»

انتهای پیام/

وزارت خارجه فرانسه از لزوم حفظ برجام سخن گفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.