سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل انصارالله: ترامپ بهتر از اوباما عربستان را دوشیده است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیر کل جنبش انصارالله یمن با اشاره به شکست تجاوز عربستان سعودی به یمن تاکید کرد، ترامپ بهتر از اوباما عربستان سعودی را دوشیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه اینترنتی الاخبار لبنان؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیر کل جنبش انصارالله یمن با اشاره به شکست تجاوز عربستان سعودی به یمن تاکید کرد: ترامپ بهتر از اوباما عربستان سعودی را دوشیده است.

بدرالدین الحوثی در گفتگو با روزنامه الاخبار تاکید کرد، عربستان سعودی در یمن شکست خواهد خورد، همان طور که در سوریه و عراق شکست خورده است.

وی در سومین سالگرد جنگ عربستان سعودی به یمن گفت: عبد ربه منصور هادی رئیس جمهورمستعفی یمن در ریاض پایتخت عربستان سعودی به گروگان درآمده اند و برخی از وزرای کابینه وی نیز در این شهر در بازداشت به سر می‌برند.

وی در واکنش به اظهارات محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی درباره منزوی کردن جنبش انصارالله در یمن گفت: این سخنان پوچ است.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: هیچ تفاوتی میان دولت فعلی آمریکا با دولت سابق این کشور وجود ندارد و به نظر می‌رسد دونالد ترامپ بیش از دولت اوباما در دوشیدن این گاو شیرده (عربستان سعودی) موفق بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان بیان داشت: در صورتی که اسرائیل بخواهد جنگ جدیدی را علیه لبنان آغاز کند، انصارالله یمن نیرو‌های خود را به لبنان اعزام خواهد کرد. شمار زیادی از قبائل یمن آرزوی نبرد با اسرائیل را دارند.

وی به جزئیات بیشتری از مشارکت رژیم صهیونیستی در جنگ یمن به ویژه در جبهه‌های مشرف بر دریای سرخ اشاره کرد.

قرار است مصاحبه کامل دبیر کل انصارالله یمن با این روزنامه فردا منتشر شود. وی در این گفتگو به راه حل سیاسی بحران یمن اشاره خواهد کرد و پیام‌هایی به حزب اصلاح یمن خواهد داد.

همچنین، به نقل از تلویزیون المسیره، دبیر کل جنبش انصار الله یمن در گفتگو با روزنامه الاخبار، اظهار کرد آمریکا و انگلیس از جنگ یمن استفاده می کنند و نشانه های حل وفصل سیاسی وجود ندارد. وی افزود ملت عزیز یمن پس از گذشت سه سال با شدت در حال مقاومت است و دلاورانه ایستادگی کرده و پایداری عظیمی از خود نشان داده است.

انتهای پیام/

سخنان دبیرکل انصار الله یمن درباره آمریکا و عربستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.