سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نرخ ۲۹ درصدی کشف سرقت در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از افزایش نرخ ۲۹ درصدی عملکرد سالانه ی پلیس در مقایسه با سال قبل در رابطه با کشف سرقت در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و مضاعف خدمتگذاران مردم ، عملکرد یکساله ی پلیس شهرستان ایلام در همه ابعاد به ویژه کشف سرقت در سال ۹۶ در مقایسه با سال ۹۵ افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: پلیس با بکار گیری همه تجهیزات و توان رزمی خود و با تعامل خوب و صمیمی دو سویه با مردم، در تأمین امنیت و آرامش جامعه موفق عمل کرده است.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام بیان کرد: در طول این یک سال، پلیس از طریق واحدهای عملیاتی و ضربتی خود با اجرای بیش از یکصد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برای پاکسازی نقاط آلوده همچنین برخورد با خرده فروشان موادمخدر، مزاحمان خیابانی و اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش مردم اقدام و امنیت و آرامش مطلوب جامعه را فراهم کرده است.

سرهنگ حیدری زاد یادآور شد: برابر آمار و اسناد موجود عملکرد پلیس در بحث کشفیات سرقت ۲۹ درصد ، کشف مواد مخدر ۵ درصد و سایر کشفیات ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی در پایان از اعتماد مردم به پلیس تشکر کرد و گفت: آرامش ، امنیت و نظم دهی جامعه هدف اصلی وذاتی پلیس بوده و رضایتمندی مردم بالاترین عیدی برای پلیس در قبال کارنامه موفق خود در خدمت به مردم می باشد

 

انتهای پیام/ع

افزایش نرخ کشف سرقت در ایلام

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.