سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا سبد کالا به ۶۰ خانواده از زندانیان خاش

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خاش گفت: سبد کالا شامل انواع مواد غذایی ویژه نوروز به ۶۰ خانواده از زندانیان این شهرستان اهدا شد.

نور احمد هاشمزهی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خاش  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به اهدا سبد کالا به ۶۰ خانواده از زندانیان خاش گفت: ارزش هر کدام از این سبد‌های غذایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

وی افزود: همچنین با حضور شماری از علما و مسئولان خاش، یک فرد زندانی در این شهرستان با پرداخت بدهی به شاکی پرونده و اخذ رضایت توسط انجمن حمایت از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

وی تصریح کرد: سال ۹۶ در سه مرحله سبد کالا شامل مرغ، برنج، روغن، قند و شکر و حبوبات در ماه رمضان، عید قربان و عید نوروز به خانواده‌های زندانیان خاش اهدا شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خاش اظهار داشت: میان تمام فرزندان دانش آموز زندانیان این شهرستان در ابتدای سال تحصیلی بسته حمایتی شامل کیف، کفش، لباس فرم و لوازم التحریر اهدا شد.

هاشمزهی خاطرنشان کرد: در این مدت ۵۵ خانواده زندانی به صورت حضوری مسائل و مشکلات خود را با دادستان و مدیر انجمن حمایت از زندانیان در میان گذاشته اند و به هر خانواده در زمان مراجعه پنج میلیون ریال کارت هدیه تحویل داده شد.

وی گفت: به افرادی که از زندان آزاد می‌شوند از طریق دفتر مراقبت بعد از خروج سازمان زندان‌ها با معرفی انجمن حمایت از زندانیان برای اشتغالزایی وام تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خاش ادامه داد: سال ۹۶ به ۶ نفر از زندانیان آزاد شده در خاش تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های اداره زندان و انجمن حمایت از زندانیان خانواده‌هایی که سرپرست آنان در حبس هستند از طریق کمیته امداد شهر خاش و نوک آباد تحت پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

توزیع سبد کالا به خانواده های  زندانیان خاش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.