سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد پلیس مازندران با رانندگان متخلف حادثه ساز

فرمانده انتظامی مازندران به رانندگانی متخلف حادثه سازی که در تعطیلات نوروزی قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مسافران در جاده‌های استان را دارند هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سید محمد میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس، با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت عمومی از وظایف ذاتی پلیس است، گفت: ارائه خدمت به منت به مردم کشور عزیزمان ایران که بهترین مردم دنیا هستند، افتخاری ارزشمند و بزرگ برای نیروی انتظامی است.

وی به حضور گسترده و حداکثری کارکنان نیروی انتظامی در جاده‌های استان، تفرجگاه‌ها و سواحل دریا برای برقراری نظم وامنیت ترافیک و انتظامی اشاره کرد و افزود: رعایت نکردن قوانین ومقررات خط قرمز پلیس مازندران است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس یار مهربان است و خود را خادم این مردم می‌داند به شهروندان و رانندگان قانونمند توصیه کرد: با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و امنیت و انضباط ترافیکی یاری کنند.

سردار میرفیضی با هشدار به عده معدودی از افراد که در این ایام عدول از قوانین و مقررات و تخلفات حادثه ساز در جاده‌ها قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مسافران نوروزی را دارند، هشدار داد: پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد خواهد کرد و خودروی آنان تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش حجم بالای تردد در جاده‌های استان در این ایام و پاسخگو نبودن ظرفیت جاده‌های استان به این حجم از خودروها، از مسافران نورزی خواست تا با مدیریت سفر پلیس را در روان سازی ترافیک یاری کنند.

انتهای پیام/آ

هشدارنیروی اننظامی مازندران به رانندگان متخلف حادثه ساز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.