سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین جلسه قرارگاه نوروزی با حضور معاون هماهنگ کننده انتظامی استان

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان با تأکید بر آمادگی کامل مأموران پلیس این استان برای اجرای طرح نوروزی گفت: تکریم و برخورد مناسب با مردم و مسافران نوروزی به همراه اخلاق اسلامی باید در اولویت کاری پلیس استان باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ  غلامرضا جعفری  معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در سومین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) ضمن بررسی عملکرد ۲۴ ساعت گذشته قرارگاه جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان اظهار داشت: در آستانه حلول سال نو و اتمام سال ۹۶ به حول قوه الهی و تلاش جهادگونه همه همکاران علی رغم دسیسه‌های دشمنان و تهدیدات، امنیت مثال زدنی را در سراسر استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به شرایط خیلی خوب و فضای امن و آرام در استان، بیان داشت: مسافرت‌های نوروزی به استان با افزایش رو به رو بوده است و این پیام و نوید را می‌رساند که احساس امنیت افزایش پیدا کرده و تغییر نگاه اساسی به استان در سطح کشور صورت گرفته است.
سرهنگ جعفری افزود: استقرار ایستگاه‌های پلیس در سطح شهر و محور‌های مواصلاتی با هدف دسترسی آسان شهروندان به پلیس جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی می‌باشد که ما باید با مهربانی و خوش رویی پذیرای مسافران نوروزی باشیم.

جعفری اظهار داشت: طرح امنیت و آرامش باید به کمک پاسگاه‌های انتظامی و یگان‌های تکاوری با قدرت به مرحله اجرا درآید تا احساس امنیت در بین مسافران و گردشگران افزایش یابد تا بتوانند سفر خود را بدون هیچ گونه حادثه‌ای به پایان برسانند.

سرهنگ " غلامرضا جعفری " با اشاره به کاهش ۲۶ درصدی تصادفات جرحی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیان داشت: تصادفات فوتی نسبت به مشابه سال قبل تغییری نداشته است که ماموران پلیس راه شمال و جنوب استان باید با حضور گسترده و با بهره گیری از تمام امکانات در محور‌های مواصلاتی از افزایش تصادفات جرحی و فوتی جلوگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حضور ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در مراکز خرید و محل‌های پرتردد باید مشهود باشد تا فرصت را از افراد سودجو و فرصت طلب بگیرند تا شهروندان بتوانند در کمال آرامش خرید‌های نوروزی خود را انجام دهند و این حضور گسترده در شهر رضایت عموم مردم را در پی دارد.

این مقام انتظامی با تاکید بر خدمت شبانه روزی کارکنان انتظامی در طرح تعطیلات نوروزی اضافه کرد: پلیس نوک پیکان خدمت رسانی به مردم است و باید با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود خود این وظیفه مهم را انجام دهیم تا بتوانیم در برقراری نظم و امنیت پایدار استان موفق عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برخورد مناسب و اسلامی با شهروندان و مسافران نوروزی افزود: نیرو‌های نظارتی باید به صورت شبانه روزی از یگان‌های انتظامی و ایستگاه‌های پلیس در ورودی شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی بازدید و نحوه خدمات رسانی ماموران به مسافران نوروزی را مورد ارزیابی قرار دهند تا بتوانیم با نگاهی مسئولانه و نظارت مستقیم بر عملکرد کارکنان خدمات بهتری در شان شهروندان ارائه دهیم.

در پایان این جلسه معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی آمار و عملکرد ۲۴ ساعته گذشته خود را تشریح و معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان توصیه‌های لازم را در خصوص اجرای بهتر ماموریت‌های ارائه کرد.

انتهای پیام/ع

 سومین جلسه قرارگاه نوروزی دراستان 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.