سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت‌های فرهنگی پلیس مازندران با مشارکت گروه‌های تبلیغی بقیه الله

گروه‌های تبلیغی بقیه الله حوزه علمیه قم نوروز ۹۷ با پلیس مازندران در زمینه فرهنگی مشارکت می‌کنند.

سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از مشارکت طلاب اعزامی از حوزه علمیه قم در قالب گروه‌های تبلیغی بقیه الله در ایستگا‌های فرهنگی پلیس و سواحل دریا در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ خبر داد.

وی افزود: در راستای استفاده از ظرفیت طلاب و کارشناسان مذهبی در ایستگاه‌های فرهنگی پلیس و سواحل دریا در نوروز و ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان و مسافران نوروزی، طلاب حوزه علمیه قم در قالب گروه‌های تبلیغی بقیه الله با حضور در ایستگاه‌های فرهنگی پلیس به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مشغول شدند.

سرهنگ باقری گفت: گروه‌های تبلیغی همه روزه ضمن ارائه خدمات مشاوره ای، نماز جماعت را در ایستگاه‌های فرهنگی پلیس اقامه می‌کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران یکی از اهداف این مشارکت را کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف برشمرد و افزود: این همکاری‌ها در ایام تابستان و در طرح‌های سالم سازی دریا استمرار خواهد داشت.

وی از برگزاری مسابقه خانواده با نشاط در ایام نوروز در فضای مجازی با همکاری این گروه‌های تبلیغی خبر داد و گفت: در این مسابقه خانواده‌ها با ارسال کلیپ یک دقیقه‌ای حضور خانواده در طبیعت به آیدی کانال تلگرامی بقیه الله می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/آ

مشارکت طلبه های حوزه علمیه قم در ایستگا‌های فرهنگی پلیس مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.